Marcus & Martinus fakta

Hej hej! Nu ska jag skriva lite om Marcus & Martinus. De är kända, de slog genom 2012. Och nu ska ni få veta de fakta jag vet om dom!

Marcus & Martinus fakta

1. De är tvillingar.
2. Marcus föddes en kvart/15 min före Martinus.
3. Marcus är längre än Martinus.
4. Martinus tycker om att rita efter sina känslor.
5. Marcus är beroende av sin mobil. Han tittar Instagram och Snapchat för det mesta.
6. De är 14 år.
7. De vill vara tvillingar.
8. De bor i Norge, Trofors. (Jag vet inte vilken gata men de bor i Trofors)

 Här kommer det en bild på dem

   














                     Marcus         &        Martinus

Det var alla fakta som jag vet om Marcus & Martinus. Ha en bra dag!

Kommentarer

  1. de är tvillingar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet det, jag skrev ju det på faktan om dom!:)

      Radera
  2. ذدنسنسنسنسسننسسنسننسنسسننسنسنسنسنسنسنسنسنظنظظوظنظنششسسهسهسهظهتظتتت

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg